بهترین لب تاپ برای طراحان و هنرمندان

معماری این مدل از پردازنده ها به گونه ای است که بازدهی و قدرت بیشتری دارند در عین این حال که مصرف باتری کمتری نسبت به نسل های قدیمی تر سایت laptopforush خود دارند. تمام برند های مطرح همواره در حال بهبود وضعیت باتری لب تاپ های تولیدی خود هستند و روز به روز هم شاهد بهبود هایی در این زمینه هستیم. یکی از متداول ترین مشکلات لب تاپ ها داغ شدن بیش از حد نرمال است. برای اولین بار است که پت گلسینگر، مدیرعامل این شرکت علناً میگوید که چه مقدار کمک دولتی میخواهد، زیرا اینتل با بستن یک قرارداد چند میلیارد دلاری به دنبال رقابت با سازندگان آسیایی تراشههای الکتریکی است. دو شرکت Intel و AMD برندهای معروف ساخت پردازنده هستند.

در آن زمان از پردازندههای نسل هشتم اینتل در تولید کروم بوک های مذکور استفاده شده بود. اجرای بازیهای سنگین یا رندر ویدیو با رزولوشن بالا و مواردی از این دست با این چنین پردازندههایی راحتتر خواهد بود.قیمت لپ تاپ Asus مجهز به پردازندهی Core i7 بالاتر از سایر مدلها بوده و با توجه به قدرت پردازش بالا باید آن را دستهی لپ تاپ گیمینگ ایسوس قرار داد. اگر شما به دنبال بزرگترین صفحه نمایش در لب تاپ ها هستید، لب تاپ های ۱۷ اینچی در بازار موجود است – که معمولا گنجایش بیشتری در اطلاعات ذخیره و دارای پورت های خروجی بیشتری نیز می باشند، همراه با اترنت که برای انتقال سریع داده ها مورد استفاده قرار می گیرد (مدل های کوچک تر معمولا دارای پورت های یو اس بی و یا آداپتور های تاندر بولت هستند). لب تاپ های باریک و سبک فضای زیادی در اطراف خود برای داشتن پورت های مختلف ندارند – اما شما به برخی از آن ها نیاز دارید تا لب تاپ خودتان را در هنگام لزوم تبدیل به یک کامپیوتر رومیزی کنید: اتصال مانیتور به آن، کیبورد، موس، حافظه، شبکه، اسپیکر ها و شارژر تلفن همراه.

اگر شما هم به دنبال خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای یک رشته ی خاص هستید. خواهش میکنم. خیلی خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شماهم مفید بوده. سلام. خوشحالیم که مقالات مسترنکست مورد توجه شماهم قرار گرفته. اگر قرار است زیاد از لپ تاپ در بیرون از منزل استفاده کنید، باید حتما به دنبال لپ تاپی باشید که باتری قدرتمندی دارد. ممنون از پیشنهادتون. بله حتما از پیشنهادتون استفاده میکنیم و بررسی میکنیم اگه لپ تاپ از برند ایسر مناسب بود در لیست اضافه میکنیم. با وجود اینکه شما می توانید از حافظه های معمولی HDD برای لب تاپ خود استفاده کنید، اما توصیه می شود که حتما از حافظه های خشک SSD استفاده کنید. لب تاپ درواقع همان کامپیوتر رومیزی یا ثابت است که به صورت فشرده شده اجزای آن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا قابلیت حمل راحت و آسان داشته باشد. شرکت های مطرح لب تاپ های خود را در چهار نوع مختلف ارائه می کنند که ما در اینجا دو نوع از مهمترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم: لب تاپ/ تبلت هیبریدی ۱۳ اینچ و لب تاپ های سبک و باریک ۱۵ اینچی.

بیشتر لب تاپ ها بر اساس ششمین نسل پلتفرم Intel Skylake هستند که می توانند تا رم ۳۲ گیگ را پشتیبانی می کنند. پردازنده های Intel Core M پردازنده های ضعیفی به حساب می آیند همچون AMD. البته بر طبق تجربیات این مزیت خوبی به حساب می آید و بعد از مدتی کار کردن با آن کاملا با آن سازگار خواهید شد و سرعت شما در کار افزایش پیدا خواهد کرد. لب تاپ های قدیمی ۱۵ اینچی نیز همچنان در بازار وجود دارند و چندین مزیت نسبت به لب تاپ های سبک و باریک دارند – آن ها رم های بیشتر از ۶۴ گیگ را ساپورت می کنند در صورتی که لب تاپ های سبک و باریک نهایتا رم ۳۲ گیگ را پشتیبانی می کنند، لب تاپ های قدیمی سرعت پردازنده هایشان دو برابر است و می توانند اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کنند. اگر این عیب یابی به درستی صورت نگیرد تعمیر لب تاپ قطعا به سرانجام نخواهد رسید. برای عیب یابی این قطعه مهم ابتدا باید آشنایی کامل با آن پیدا نموده که می توانید در دوره های آموزش تعمیرات لب تاپ در کرج که توسط آموزشگاه فنی البرز برگزار می شود مهارت لازم را کسب کنید.

تعمیرات لپ تاپ بهصورت تخصصی به دغدغه خیلی از کاربران تبدیل شده است. البته برخی نظریه ها در مورد این موضوع متفاوت است. برخی آسیب هایی که ممکن است برای قاب لپ تاپ پیش آید و راه کار تعمیرات در هنگام بروز مشکل به شرح ذیل است. برای این علاقمندان کلاس های آموزشی آنلاین با استفاده از جزوات و مطالب مورد نیاز و فایل های ویدویی که توضیحات کامل و عملی تعمیرات لب تاپ را ارئه می دهند، برگزار می شود. در دوره های آموزش تعمیرات لب تاپ در کرج شما علل مختلفی که باعث بروز این مشکل می شوند را به همراه راهکارهای حل آن فرا می گیرید. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات لازم درباره آموزش تعمیرات لپ تاپ در کرج هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه آموزشگاه فنی البرز باشید. انتظار میرود اولین پردازندههای سازگار با این تراشه ۷ نانومتری تا سال ۲۰۲۳ عرضه شوند. بیشتر بخوانید جزئیاتی جدید از پردازنده پرچمدار اینتل جزئیاتی فاش شده از پردازندههای سری Alder Lake پردازندههای جدید سری Alder Lake از معماری ترکیبی به جای هستههای یکپارچه بهره خواهند برد و هستههای پر قدرت با مصرف انرژی بالا را در کنار هستههای کم مصرف و بهینه برای کارهای معمولی قرار میدهد.

علاوه بر آن دولت آمریکا در نظر دارد دهها درخواست مجوز برای تهیه قطعات خدمات به هواوی را رد کند. برد لب تاپ ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند مشکلات نرم افزاری، وارد آمدن ضربه و فشار، آب خوردگی، شوک الکتریکی و یا خرابی قطعات نصب شده بر روی آن دچار مشکل گردد. این مدل و مدل هایی شبیه این به قدرتمندی یک لب تاپ ۱۵ اینچی سبک و باریک نیستند، اما می تواند کارایی بهتری داشته باشد، زمانی که شما برای انجام کار های روزمره خود از یک کامپیوتر رو میزی استفاده کنید و در مسافرت های خود آن را در ساک دستی کوچک خود قرار دهید و به راحتی بتوانید باقی کار خود و یا کار های سبک تر را با آن انجام دهید.

میزان بودجه تان برای خرید و همچین کار اصلی که میخواهید با لپ تاب تان انجام دهید مثل کارهای روزمره و وب گری، برنامه نویسی، بازی کردن، کارهای گرافیکی، کارهای دانشجویی و… اولی اینکه این لپ تاپ را برای چه کاری میخواهید بخرید؟ هر کدوم از لپ تاپ های این لیست که با بودجه شما همخونی داره میتونه یک گزینه مناسب برای خرید باشد. توی هر دسته هم میتونه چندین مدل مختلف با ویژگی های سخت افزاری متفاوت باشه. و میتونه یک لپ تاپ مناسب با توجه به نیازتون باشه. شما به عنوان یک طراح حتی اگر صرفا کار ۲D انجام می دهید با توجه به تعداد لایه ها، فیلتر ها، افکت ها، عکس ها که برای یک پروژه استفاده می کنید، نیاز به یک گرافیک قوی و پر قدرت دارید.

اما با توجه به محلقرارگیری کارت گرافیک که روی مادر بورد قرار گرفته است این خدمات باید توسطسرویسکار ماهر انجام شود. به دلیل اینکه شما اکثرا کار های گرافیکی انجام می دهید و چندان نیاز به تایپ کردن برای کار خود ندارید، نمی توان زیاد به کیبورد پرداخت و کیبورد های موجود بر روی تمام لب تاپ ها می تواند نیاز شما را بر طرف کند. آموزشگاه فنی البرز با بهره گیری از بهترین اساتید و تیم آموزشی و فراهم نمودن مکانی ایده آل و مجهز برگزار کننده دوره های آموزش علمی و تخصصی برق و الکترونیک در رشته های مختلف تعمیر لب تاپ و کامپیوتر، تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی و …

دلیل بروز داغی بیش از حد لب تاپ ممکن است بر اثر گرفتگی دریچه های هوای دستگاه با گرد و غبار زیاد، ایرادات نرم افزاری و عمل نکردن برخی از قطعات و یا خرابی فن خنک کننده باشد. خب چه چیزی باعث می شود یک لب تاپ برای طراحان و هنرمندان کامل و بی عیب و نقص شود؟ محبوب ترین و بهترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار ایران که امتحان خود را پس داده اند را در این مقاله اولویت قرار دادیم تا شما عزیزان انتخاب بهتری برای خرید لپ تاپ داشته باشید. اسپیکر hp eltebook 8540p ، یه اسپیکر با صدای بلندی و کیفیت صدای قابل قبول که در قسمت لبه ی جلویی لپ تاپ قرار داره و مناسب کار های روزمره هست.

اگر شما مدام به مسافرت می روید و نیاز دارید تا لب تاپ خود را در مسافت های طولانی حمل کنید، هر دوی این لب تاپ های ۱۵ اینچی چه نوع قدیمی و چه نوع سبک و باریک آن ها گزینه چندان مناسبی برای شما نخواهند بود و در مسافت ها و مسافرت های طولانی تا اندازه ای دردسر ساز خواهند شد- البته اگر اصرار به لب تاپ های ۱۵ اینچی دارید نوع سبک و باریک آن تا اندازه ای بهتر است و گزینه مناسب تری برای شمایی که زیاد در حال جابجا شدن هستید می باشد. هر لب تاپ از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده که در ارزیابی باید با دقت بررسی شوند. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ ها ی دانشجویی را که بیشترین محبوبیت را بین کاربران دارند و مورد بررسی مستر نکست قرار گرفته اند، تقدیم شما کرده ایم تا در خرید لپ تاپ دانشجویی، بهترین را انتخاب کنید. اگر قصد جابه جایی ندارید لنوو صفحه نمایش بزرگتری در اختارتون قرار میده اما برعکس ایسوس حمل رو براتون خیلی راحت میکنه. از این رو توصیه می کنیم تعمیر قاب شکسته ی لپ تاپ خود را به مراکز تعمیر مجاز و معتبر بسپارید. تعمیر لپ تاپ شکسته و تعمیر لپ تاپ قدیمی نیز ازمواردی هستند که بیشتر درخواست می شود.

این لب تاپ ها رنگ ها را به صورت زنده تری در صفحه نمایش شما نشان می دهند و شما قادر خواهید بود رنگی که در نهایت در کارتان دیده می شود را ببینید و قضاوت درست تری نسبت به آن داشته باشید. 4گیگابایت حافظه گرافیکی آن هم GeForce GTX 1650 در کنار 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 بهتون کمک میکنه هم از کارهای گرافیکی و هم بازی لذت ببرید. این لپ تاپ هم دارای رام 32 حافظه هیبریدی 2 ترابایت و البته حافظه گرافیکی مجزا از نوع 6 گیگابایتی هستش و پردازنده ی Core i7 نسل 10 اونها رو حمایت میکنه. سلام و عرض ادببهترین لپ تاپ گیمینگ در بازه ی ۳۵ میلیون چه لپ تاپی هستش؟

یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی معمولا به دلیل اندازه کوچک، کار کردن با آن ها کمی مشکل است – حتی اگر لب تاپ شما از نوع مدرن و دارای صفحه نمایش با کیفیت بالای نمایش باشد کار کردن با آن ها چندان راحت نیست – اما این چیزی است که ما می توانیم خودمان را با آن وقف دهیم همانند مایکروسافت سرفیس پرو ۴٫ در هر صورت، استفاده ترکیبی از قلم استایلوس، انگشتان دست ما و کیبوردی که به آن متصل می شود بسیار خوب و رضایت بخش است. همچنین دیگر ویژگی که در انتخاب تکنسین تعمیر لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید، آگاهی مجموعه تعمیرات لپ تاپ انتخابیتان به محصولات برند های متفاوت است.