از این دستگاه استفاده می کنند

مجموعه مولد بر اساس بار الکتریکی که برای آنها درعرضه در نظر گرفته شده، تمام ویژگیهای بارهای الکتریکی (kWe, KVA, شرکت کاراسهند VAR و محتواهای هارمونیک شامل جریانهای شروعی و بارهای غیر خطی را شامل میشود. به عبارت دیگر، چه همیشه از ژنراتور استفاده کنید، چه تنها در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید، ژنراتور باید بتواند توان مورد نیاز تأسیسات شما را تأمین نماید. این ژنراتورها برای تأمین برق در بازه های زمانی کوتاه مثل قطعی های برق استفاده می شود. از این ژنراتورها برای تأمین برق در جاهایی که برنامه زمانی قطعی برق وجود دارد استفاده می شود. ژنراتورهای پرایم دارای محدودیت زمانی (LTP): این انواع ژنراتور برق برای تأمین برق یک مصرف کننده مطابق یک قرار داد مالی استفاده می شوند. اگر ژنراتوری که می خرید، بیش از اندازه کوچک باشد، نیروی مورد نیاز شما را تأمین نخواهد کرد و بنابراین باید بعضی از دستگاه و وسایل الکتریکی را از برق ژنراتور محروم کنید.

دیزل ژنراتور چیست

موتور برق دارای انواع مختلفی است و به ۲ صورت می توان آن را دسته بندی کرد. برای مثال می توان ژنراتورها را براساس نوع سوخت مصرفی، دور موتور، نوع استارت، نوع سیستم های خنک کننده و نوع و حجم کاری تقسیم بندی کرد. اختراع دیزل ژنراتور تحول عظیمی در صنعت برق ایجاد کرد به طوریکه امروزه از این دستگاه برای تولید الکتریسیته در بسیاری از کارگاه ها و صنعت ها استفاده می شود و در صورتی خراب آن، امکان ادامه فعالیت وجود ندارد. دیزل ژنراتورها دستگاههایی هستند که با سوخت دیزل ، برق تولید می کنند.

روش های مختلفی برای تقسیم بندی انواع ژنراتورها وجود دارد. در مکانهای دور که به شبکه برق متصل نیستند، موتور برقها میتوانند راهی برای دریافت برق ارائه دهند. میباشد.ماشین های تولید کننده برق در جاهایی مورد استفاده قرار میگیرند که به شبکه برق متصل نیستند و یا در صورت قطع شدن برق شبکه ،به عنوان منبع تغذیه اضطراری مورد استفاده قرار میگیرند.از دیزل ژنراتورها برای کاربردهای گسترده و پیچیده تر مانند ژنراتور ثانویه برای تامین برق بار اضافی شبکه یا همان (peak-lopping) و یا پارالل شدن(grid support) و یا ارسال برق یه شبکه برق رسانی استفاده میشود. با متصل شدن ورودی استارت اتومات به برق اصلی، خروجی استارت اتومات، به استارتر وارد میشود.

قیمت دیزل ژنراتور

شرکت رادوکو در ایران انواع مختلف دیژل ژنراتور برق پرکینز را وارد کرده و به فروش می رساند. انژکتور سوخت : این قسمت در واقع سوخت مایع را اتمیزه کرده و سپس در اتاقک احتراق موتور میزان مورد نیاز سوخت اسپری می شود. نگهداری پیشگیرانه باید شامل یک بازرسی کلی منظم باشد که از جمله بررسی سطح مایع خنک کننده، سطح روغن، سیستم سوخت و سیستم راه اندازی همچنین لولهها و شیلنگهای کولر هوای شارژ باید به طور مرتب از نظر نشتی، سوراخ، ترک، کثیفی و زبالههایی که ممکن است باعث مسدود شدن شده باشند، بازرسی گردد. مشخصات دیزل ژنراتورها بستگی به میزان kva آن و نوع مونتاژ آنها برروی شاسی دارد و لذا میتوان آنها را بزرگتریا کوچکتر یا قابل حمل بروی تریلرهای ساخته شده در کارخانه این مجموعه کرد، لذا به بررسی جهت موتور و دیزل با مشخصات فنی و شماتیک آن می پردازیم.

ساختن مولدها با ظرفیت بالا هم به دلیل وجود کموتاتور خالی از اشکال نبود و رفته رفته برق مستقیم از صحنه خارج شد و جای خود را به برق متناوب داد و با توجه به مزایای برق متناوب که از جمله آن تولید و انتقال راحتتر و اقتصادیتر بودن آن را میتوان بر شمرد، صنایع و عمده مصارف عمومی تمایل به استفاده از این نوع برق را پیدا کردند. با این وجود با احتساب قیمت و مشخصات فنی مورد نیاز هرکدام برای مصارف مشابه بهتر میتوان تفاوت های دیزل ژنراتور گازی و دیزلی را به شکل تخصصی تر بررسی کرد.

انواع دیزل ژنراتور

در این راهنما، متخصصین کاراسهند اطلاعاتی را درباره قیمت دیزل ژنراتور در اختیار شما می گذارند تا دلایل تفاوت قیمتها را درک کنید. تمامی این موارد بر روی قیمت ژنراتور تاثیرگذار خواهد بود، شما میتوانید برای مشاوره درباره قیمت ژنراتور با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. یک نیروگاه جزیرهای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آنها انتظار میرود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند.

ژنراتورهای برق سه فاز عمدتاً برای مقاصد صنعتی استفاده میشوند. برای افزایش طول عمر قطعات و اطمینان از عملکرد صحیح دیزل زنراتور از سیستم روانکاو مراقبت نمود. در دیزل ژنراتورها خنک کردن اجزای ولتاژ بسیار مهم است چرا که داغ شدن زیاد و طولانی مدت آن باعث خراب شدن قطعات می شود که به عملکرد دستگاه ضربه می زند. ژنراتور پروپان معمولاً مقرون به صرفه است و مدت زمان طولانی کارایی دارد. سیستم خنک کننده: در دیزل ژنراتور ها خنک کردن اجزای ولتاژ بسیار مهم است زیرا داغ شدن زیاد و طولانی مدت آن باعث خراب شدن قطعات می شود که این به عملکرد کار ضربه می زند. هزینه های مربوط به سرویس نگهداری این دستگاه ها زیاد می باشد و نسبت به دیزل ژنراتورها به تعداد دفعات بیشتری سرویس نگهداری و تعویض قطعات نیازمند است.

این قطعات شامل کلید اتوماتیک، نشانگرها و رلهها میباشند. مدل های مختلف دیزل ژنراتور برق پرکینز دارای انواع متفاوتی کنترل پنل، شامل دستی، خودکار و هوشمند اتوماتیک و نظارت از راه دور می باشند. شرکت رادوکو ژنراتورهایی با توان های بسیار متنوع را به فروش می رساند که می توانید با توجه به نیاز خود که می توانید آن را با مشاوره تلفنی رایگان این شرکت تعیین نمایید، از میان این ژنراتورها که شامل موتورهای برق بنزینی کوچک مثل برند هوندا با توان یک تا هشت کیلووات تا دیزل ژنراتورهایی مثل برند بنز با توان ۵۰ تا ۵۰۰ کیلووات، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

کاربرد دیزل ژنراتور

ولتاژ ژنراتور برق پرکینز بین ۲۳۰ یا ۴۰۰ می باشد که به صورت اتوماتیک تنظیم می شود/ این ژنراتورها، برق سه فاز با فرکانس ۵۰ هرتز تولید می کنند. شرکت لوول ژنراتورهای دیزلی بسیار متنوعی تولید می کند. اگزوز موتور دیزل ژنراتور برای همه ژنراتورهای برق که داخل اتاق نصب میشوند میباستی از طریق لوله کشی به بیرون اتاق هدایت شده و در جریان هوای آزاد از محوطه خارج گردد . این دستگاه را کسی باید نصب کند که به “طرز کار ژنراتور برق اضطراری” واقف باشد. کارتل هایی کـه دیزل ژنراتور را کوپله مـی نمایند در اصطلاح مهندسی پکیجر (Packager) دیزل ژنراتور نیز مـی گویند .

با توجه به دغدغه اصلی مدیران شرکت مبنی بر تولید کالای با کیفیت ایرانی و همچنین نگاه صادراتی به محصولات ، در تمامی مراحل تولید، طراحی و مهندسی ، کوپل، تست ها و اجزاء استفاده شده در دیزل ژنراتور های APG استانداردهای روز دنیا مورد توجه قرار گرفته است. در عوض، با استفاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم پیچ ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید می کند. شرکت بزرگ راشاماشین، تولید کننده ابزار و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی با ارائه انواع موتور برق آمادگی خود را برای ارائه انواع مشاوره به صورت تلفنی و حضوری به مشتریان این شرکت اعلام می دارد. موتورهای دیزلی برای راه اندازی و تولید توان، نیاز به توان الکتریکی دارند. گازهای خارج شده از اگزوز موتور دیزل ژنراتور سمی و برای پرسنل خطرناک است . موتور برق های جیان دانگ سبک و قابل حمل هستند.

دیزل استارت شود و در صورتی که دیزل روشن نشود، عمل استارت سه بار با فاصله زمانی مناسب و قابل تنظیم تکرار و اگر دیزل روشن نشد، فرمان قطع استارت همراه با آلارم صادر گردد. این میدان مغناطیسی، یک ولتاژ سه فاز را در سیم پیچ های استاتور ژنراتور القاء می کند. کوتاهی در اجرای دستورالعمل های دیزل ژنراتور , روشها و نکات امنیتی در استفاده از ژنراتور برق در این مقاله ممکن است امکان خطرات جانی و مالی را افزایش دهد.

حتی ممکن است استفاده بیش از حد از یک ژنراتور ضعیف، سبب آسیب خود ژنراتور و وسایل برقی مصرف کننده برق آن شود. شرکتهای تقریباً زیادی در سراسر جهان حتی در کشور خودمان، ایران، اقدام به طراحی و ساخت موتورهای دیزل نمودهاند. شرکت های زیادی در جهان وجود دارند که دیزل ژنراتورهای تولیدی آنها جز بهترین دیزل ژنراتورها هستند. این ژنراتورها دارای سیستم های کنترلی بسیار پیشرفته ای می باشند که تمامی جزئیات عملکردی سیستم را تحت نظر دارند. 4. اگر درب مخزن شل است یا مخزن درب ندارد آن را روشن نکنید. این قاب از هسته رادیاتورها پشتیبانی می کند زیرا فن خنک کننده هوا را از میان شبکه های آن عبور می کند و به این ترتیب در هنگام روشن شدن موتور فن کمی لرزش ایجاد می شود.

این ژنراتورها به راحتی در دمای منفی ۱۰ درجه بدون پیش-گرم کننده، در دمای منفی ۲۵ درجه با پیش هیتر شعله ای استارت سرد، و در دمای منفی ۴۰ درجه با تجهیزات خاصی روشن می شوند، بنابراین برای استفاده در نواحی دور افتاده قطبی که فاقد دسترسی به شبکه برق می باشند، بسیار عالی هستند. توان خروجی ژنراتورهای لوول بین ۲۶ کیلووات تا ۲۰۲ کیلووات و دور آن ها بین ۱۵۰۰ دور بر دقیقه تا ۲۶۰۰ دور بر دقیقه می باشد.

این ژنراتورها دارای سیستم خنک کننده از راه دور هستند که آن ها را برای استفاده ار ساختمان های بلند مناسب ساخته است. بهرحال مسئولیت ایمنی کامل بر عهده پرسنل نصب کننده و بهره بردار میباشد.شرکت توسعه نیروگاه های دیزلی پارسیان در کنار تلاش خود جهت تامین محصولات با کیفیت و اورجینال به عنوان یک شرکت پیشگام در صنعت برق بر پایه های علمی و فنی همواره تلاش دارد تا با ارائه اطلاعات کاربردی و علمی و فنی ، سطح دانش فنی بهره برداران و تکنسین ها را افزایش داده تا موجب رشد و بالا رفتن آگاهی های فنی باشد.

لوول را وارد کشور کرده و به فروش می رساند.

بدنه بسیاری از ژنراتورهای پرکینز از فولاد با کیفیت پوشیده شده با رنگ پودری ساخته شده است و بنابراین در مقابل خوردگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم هستند. ژنراتورهای برق اضطراری پرکینز بسیار محبوب هستند. این سری از ژنراتورهای پرکینز دارای ۱۶ سلیندر بوده و توان خروجی آن ها بین ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ kVA است. ژنراتورهای پرکینز به گونه ای مهندسی شده اند که کمترین لرزش ها را داشته باشند. تمامی بیمارستانهای دولتی و خصوصی به یک یا چند مولد برق تجهیز شدهاند تا در مواقع اضطراری و وقوع حوادث غیرمترقبه مثل سیل یا زلزله بتوانند برق مورد نیاز را تامین کرده و به بیماران خدمت رسانی کنند. شرکت رادوکو انواع بسیار متنوعی از دیزل ژنراتور برق لوول را وارد کشور کرده و به فروش می رساند. شرکت رادوکو انواع مختلف موتور برق های جیان دانگ را وارد کشور کرده و به فروش می رساند.