آموزش 0 تا 100 ثبت نام و ترید در صرافی کوکوین KuCoin + عکس استاک سرف

با توجه به اعتبار این صرافی و لیست شدن آن در کوین مارکت کپ، می‌توانید از خدمات ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنید. در صورت بروز کوچکترین مشکل، حتما ایران بروکر شما را در جریان آن قرار خواهد داد. البته موارد گفته شده به‌معنای بدون ریسک‌بودن فعالیت در کوکوین نیست و همچنان برای فعالیت در کوکوین باید آی‌پی را تغییر دهید و در حال حاضر کاربران ایرانی امکان احراز هویت در این صرافی را ندارند. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برداشت از صرافی کوکوین با موبایل لطفا از صفحه ما بخواهید. پس از ثبت‌نام در صرافی Kucoin برای شروع معامله ابتدا لازم است حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا فیات شارژ کنید. به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی؛ لازم است برای فعالیت در Kucoin با واریز ارز دیجیتال شروع کنید. فرآیند ثبت نام در صرافی کوکوین بسیار ساده و کوتاه هستش و نیاز به احراز هویت ندارید.

کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعالیت می کند. کاربران زیادی در سر تا سر جهان از صرافی کوکوین برای معاملات خود استفاده می کنند. این صرافی هنوز موفق به اخذ مجوز لازم برای فعالیت در ایالات متحده نشده است. بدلیل اینکه صرافی کوکوین اعلام کرده با ایرانی ها مشکلی ندارد بنابراین یکی از صرافی های که ایرانیان می توانند برای معاملات ارز دیجیتال خود از آن استفاده کنند این مجموعه می باشد. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و توکن بلاکچین را برای خرید و فروش پشتیبانی می کند.

لطفا از صفحه ما بخواهید.

سال 2017 را باید یکی از مهم‌ترین سال‌ها در راه‌اندازی صرافی‌های ارزهای دیجیتال دانست. در این سال، تعدادی از صرافی‌های مهم ازجمله بایننس، کوکوین و کوینکس در سطح بین‌المللی آغاز به کار کردند. شروع به کار این صرافی‌ها نقطه عطفی در فعالیت بازار رمزارزها به شمار می‌رود. صرافی کوکوین را گروه متخصصی از فعالان بازار رمزارزها راه‌اندازی کرده‌اند.

نحوه ی گذاشتن حد ضرر در صرافی کوکوین

به طور مثال می خواهیم وقتی با یک IP خاص وارد اکانت خود شویم محدودیت برداشت داشته باشیم. در فرم ظاهر شده امکان ثبت نام با ایمیل و یا تلفن همراه وجود دارد. به هرحال با توجه به نظرات دو وب سایت دیگر می توانیم فعالیت خود در این صرافی را شروع کنیم. در صفحه اصلی موس کامپیوتر خود را روی گزینه trade نگه می دارید و از منویی که برای شما باز می شود گزینه spot trading را انتخاب می نمایید. 8- هزینه‌‌های معاملاتی رمز ارز بومی این صرافی صفر است.

آموزش 0 تا 100 ثبت نام و ترید در صرافی کوکوین KuCoin + عکس استاک سرف

شرایط و نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین Kucoin، برای متقاضیان، بسیار ساده در نظر گرفته شده است. با توجه به شرایطی که دیگر صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته اند، این صرافی،انتخابی مناسب برای کاربران ایرانی، جهت فعالیت در این بازار مالی است. در این مقاله نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین با کمترین ریسک و امنیت بالا را اموزش دیدیم.

همانطور که مشاهده می کنید در کادر بعدی شما می بایست یک رمز عبور قوی متشکل از حداقل ۷ کاراکتر از حروف و اعداد را وارد کنید . در صورتی که تمایل دارید معاملات خود را در این بروکر انجام دهید، در اولین قدم نیاز است که به سایت کوکوین وارد شوید. برداشت از کوکوین با گوشیبعد از تعیین پسورد ترید معامله ثبت میشود. هر کوین دوره آزادسازی خاص خود را دارد و حتی اگر بتوانید هروقت که می‌خواهید ارزی را استیک کنید یا از استیک خارج کنید بسته به تاریخ، سود متفاوتی دریافت می‌کنید. منظور این است بر اساس ارزی که استیک می‌کنید بین ۱ تا ۲۸ روز زمان برای آزادسازی لازم است. در طول این مدت نیز ارز استیک نمی‌شود و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

به غیر از مزایایی که این صرافی دارد، معایبی نیز دارد که در این قسمت مورد بررسی قرار می دهیم. داشتن رابط کاربری ساده، کارآمد و شفاف مناسب برای کاربران مبتدی. کد شناسایی دو عاملی که از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید. سپس کد دو مرحله‌ای گوگول را وارد کرده و در نهایت روی Submit کلیک کنید. همانطور که می‌بینید کارمزد انتقال تنها یک ترون است که معادل تقریبا 2800 تومان است.

امنیت ایمیل (Email Safety Phrase)