آموزش متاورس حسینی فایننس | حسینی فایننس

از گیاهان گلدانی در خانه شما گرفته تا آثار هنری دیجیتالی، خانه، ماشین، سفینه فضایی، قایق بادبانی و سایر موارد در این دسته بندی جای می گیرد. در یک متاورس مبتنی بر بلاکچین، NFT ها و دارایی های رمزنگاری شده به هر کاربر این توانایی را می دهند که در واقع مالکیت و کنترل کامل بر بخش هایی از دنیای دیجیتال را داشته باشد. اگر می‌خواهید درباره NFT‌ها بیشتر بدانید و بدانید که چرا آنها عجیب و غریب هستند، حتماً مقاله ما را درباره NFT‌های کاربردی بررسی کنید. ما می‌توانیم روی یک صندلی بنشینیم با یک هدست واقعیت مجازی برای بینایی، هدفون برای صدا، دستکش برای لمس و شاید نوعی لوله در بینی و دهانمان که به ما امکان می‌دهد طعم و بوی را از طریق دنیای مجازی متوجه شویم.

  • ممکن است در ابتدا بعید به نظر برسد اما اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که اکنون هم چنین حالتی را تجربه می کنیم.
  • نکته حائز اهمیت اینجاست که مهارت ایشان تنها در حوزه آموزش نبوده در واقع آموزش حرفه‌ای بازی کردن را که مهم‌تر از یادگیری صرف و حاصل تجربه است را نیز در آموزش‌های خود گنجانده‌اند.
  • مثلا اگر گوگل مپ را در کشورهای خارجی تجربه کرده باشید، می‌توانید اشیا و موقعیت‌ها را به صورت سه بعدی روی موبایل خود ببینید.
  • در واقع یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی نسبت به یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی دیگر از نظر ارزش کاملاً برابر و قابل تعویض هستند.
  • برای مثال در بازی Decentraland، شما با خرید اقلامی برای آواتارها و سرمایه گذاری بر روی آنها و سپس با فروش آن می‌توانید درآمد کسب کنید.

اگر هنرمند هستید می‌توانید با ارائه هنر و اثر خود به عنوان NFT در یک پلتفرم متاورس و فروش آن، درآمد کسب کنید. برای مثال شما می‌توانید با برگذاری گالری نقاشی در یک نمایشگاه متاورس، نقاشی‌های خود را به‌فروش برسانید. همانطور که در بالا توضیح دادیم خواننده‌ها و هنرمندان زیادی به سمت دنیای متاورس روی آورده‌اند، که یکی از معروف‌ترین آنها SnoopDog می‌باشد. اگر گیمر هستید، راحت‌تر دنیای متاورس را درک می‌کنید، بازیهای آنلاین چند نفره مانند World of Warcraft یا Elder Scrolls Online بهترین مثال برای درک دنیای متاورس است.

این واقعیت که کاربران اکنون می توانند از هر کجای دنیا به این خدمات دسترسی داشته باشند، هم برای مشتریان و هم برای شرکت گامی بزرگ محسوب می شود. پیشتر به پروتکل‌های دیفای بانکی اشاره کرده‌ایم، اما حتی کسب‌وکارهای ساده نیز در حال راه‌اندازی در متاورس هستند. پراگر متیس، یک شرکت پیشرو بین المللی مشاوره و حسابداری اولین شرکت CPA بود که دفتری را در metaverse Decentraland افتتاح کرد. تصور کنید که یک نسخه دیجیتالی بازسازی شده از خانه خود دارید و داخل آن را با هر آنچه از متاورس Ikea نیاز دارید، آماده می کنید. رویدادها و کنسرت های مجازی قبلاً در بستر متاورس برگزار شده است. این قابلیت یک مورد عالی برای استفاده است چرا که هر کسی در جهان می تواند بدون نیاز به پرواز یا رانندگی، ساعت ها در این رویدادها شرکت کند و اجرای هنرمندان مورد علاقه خود را تماشا کند.

در سایت آموزشی ایتسکا به آموزش متاورس و قسمت های مختلف آن خواهیم پرداخت. برای آموزش متاورس ابتدا باید با مفهوم nft و ارز های nft آشنایی داشته باشید. مباحثی که معمولا در آموزش متاورس مورد توجه قرار می گیرند ، ورود به متاورس ، انتخاب پروژه های متاورسی ، خرید nft ، آموزش بازی های متاورسی و … می باشد.

آموزش متاورس حسینی فایننس | حسینی فایننس

مثلا چند سال آینده – فرضا 10 سال دیگر – شما می‌توانید از طریق دوقلوی دیجیتالی خودتان وارد اموزش بازی متاورس hoseini finance.com دیسنترالند شوید. این دوقلوی همسان شما حاوی همه اطلاعات شما از ضربان قلب گرفته تا وضعیت عمومی سلامتی شما خواهد بود. در کل همه اطلاعات شما به دوقلوی دیجیتالی منتقل می‌شود و این قل مجازی شما می‌تواند وارد فضاهای متاورسی مختلفی شود. همه ما مبادلات پولی خود را با واسطه‌ای به نام بانک انجام می‌دهیم. هر کشوری بانک‌های متعدد و بانک مرکزی خاص خود را دارد که یک اکوسیستم متمرکز را تشکیل می‌دهند.

توصیه ما در Crypto Assistant این است که از یک دوره آموزشی استفاده کنید که اصول اولیه را به شما آموزش می دهد تا بتوانید همه چیز را در مورد بازارهای ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بیاموزید. در فضای متاورس به جای اینکه در خانه کار کنیم، فضای اداری را در دنیای مجازی «اجاره» می کنیم و کارهایمان را در آنجا انجام می دهیم. اگر نیاز به تماس و جلسه وجود داشته باشد، مستقیماً از طریق یک URL (مشابه کاری که اکنون با زوم انجام می دهیم) می توانیم تماس برقرار کنیم. بنابراین می توانیم چنین بگوییم که متاورس به هر گونه تعامل با هر شکلی از دنیای مجازی از طریق رایانه، بازی یا دستگاه تلفن همراه است.

از طرف دیگر دولت چین نتوانست این خانم را نجات دهد و در پی همین موضوع تعدادی تاجر کانادایی را به جرم جاسوسی و اختلال در امنیت اقتصادی دولت چین دستگیر کرد. همچنین تعدادی از کالاهای کانادایی را وارد نکرد و باعث ایجاد فشار به کشاورزان و نارضایتی اجتماعی کانادایی‌ها شد. برای حل چنین مشکلی یک سری الگوریتم نوشته می‌شود که اطلاعات را به صورت رندوم چک می‌کند. مثلا اطلاعات فرد موردنظر را چک می‌کند و اگر جایی به اختلاف بربخورد، error می‌دهد یا یک واکنش امنیتی نشان می‌دهد. MR که احتمالا چیزی در مورد آن نشنیده‌اید، شامل برقراری ارتباط ماشین‌ها و اشای با یکدیگر است. برای اولین بار همایش متاورسی به همت تیم همیار کریپتو و انجمن علمی دانشگاه آزاد در مشهد برگزار شد.

معرفی فنّاوری بلاکچین و مفهوم آن

در این دوره به معرفی متاورس و NFT پرداخته و کاربردهای این تکنولوژی را بررسی می‌کنیم و به شناسایی شرکت‌های پیشرو در این حوزه و نحوه استفاده‌ی آنها از متاورس و NFT خواهیم پرداخت. یک گروه متخصص و کارشناس در بازارهای مالی میتواند به کاهش ریسک و افزایش سود در سرمایه گذاری کمک شایانی کند. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها و سازمان های آموزشی در حال تحقیق و توسعه یک پلتفرم برای آموزش مبتنی بر ویژگی های تکنولوژی نو ظهور متاورس هستند. ویژگی های متاورس باعث شده است تا عموم جامعه متوجه پتانسیل و فرصت فوق العاده ایجاد شده شوند و در تلاش هستند تا نهایت بهره مندی از آن را تجربه کنند. تیم متاورس پارسی در طول دوره آموزش متاورس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد و همواره در این مسیر شما را همراهی میکند. شاید با توضیحاتی که تاکنون ارائه کرده ایم، به خوبی به رابطه نزدیک متاورس و بازی های ویدیویی پی برده باشید.

آموزش NFT

یکی از مواردی که در آموزش متاورس و آشنایی با این جهان سه بعدی اهمیت دارد، آشنایی با نسل سوم وب است. چند سال پیش که بلاک چین روی بورس آمد و انتقال ارزهای دیجیتال بیشتر از قبل در اقتصاد دنیا معمول شد، فضای وب 3 عینیت بیشتری پیدا کرد. این فضا که تقریبا 4 سالی است که بیشتر به آن پرداخته می‌شود، اقتصاد مالکیت نامگذاری شده است. متاورس یاب در این زمینه پیش قدم بوده و موفق شده است تا بهترین دوره آموزش متاورس را برای کاربران خود تهیه کند.

تبادلات مالی در متاورس چگونه است؟