آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

خوب اول باید وارد اکانت خود شویم و از منوی بالا که در عکس مشخص شده گزینه اکانت account را انتخاب کرده بر روی اکانت ستینگ account setting کلیک کنید. برای ثبت نام وارد سایت زیر بشین که سایت اصلی کوینکس میباشد. آدرس برداشت را تائید کنید و روی گزینه Withdraw NOW کلیک نمایید. لازم است ابتدا در سمت چپ صفحه USDT را انتخاب کنید و سپس CET را انتخاب نمایید.

این صرافی ضمانت معاملات مطمئن و امن را برای اعضای خود می دهد. روی نماد آدمک کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای تان باز شود. رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به آن مسلط شود. گزینه نیز بیانگر کارهایی هستند که زمان انجام آنها گذشته است. دومین مطلب بابت ضرر در معاملات است که اگر این شرایط برای فرد ایجاد شد، مقدار زیان از سرمایه اصلی او کسر خواهد شد. دقت کنید صفحه ای که مخصوص امضا است، حتما تاریخ دقیق آن روز و coinex را داشته باشد.

برای همین بررسی این صرافی نیز نیازمند توجه به ابعاد گوناگون مختلف است که در این نوشتار تلاش خواهیم کرد تمام آن‌ها را بررسی آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس کنیم. در طول مقاله بحث‌هایی مانند نحوه خرید و فروش در CoinEx ، آموزش ثبت نام کوینکس ، آموزش کار با کوینکس ، همچنین امنیت و دیگر جزئیات آن مورد بحث قرار خواهد گرفت. صرافی‌های ارز دیجیتال عمده درآمد خود را از راه کارمزدهای معاملاتی دریافت می‌کنند تا بتوانند با استفاده از آن به پرداخت هزینه‌های موجود بپردازند و خدمات خود را ارتقا دهند. صرافی کوینکس هم برای معاملاتی که بر بستر آن انجام می‌شود کارمزد‌هایی را در نظر گرفته‌است که معامله‌گران باید از آن اطلاع پیدا کنند.

دریافت ۲۰۰ هزار شیبا با ثبت نام در اکس کپیتال

تریدر بودن یک شغل بسیار پرریسک در دنیا هستش و بسیاری از معامله گر ها در هنگام معاملات خود شکست می خورند. بعد از این کار حساب فیوچرز شما درجا به همان اندازه ای که خواسته بودید شارژ می شود. یعنی حساب مارجین شما در صرافی به حدی برسد که دیگر نتوانید معامله یا باز کنید یعنی حساب شما نزدیک به صفر شود.

به صفحه اصلی مراجعه، اسکرول کنید تا لیست ارزهای دیجیتال را ببینید. در این صفحه می‌توانید با استفاده از پول فیات بیت کوین بخرید. مثلاً با اتریوم، تتر، دوج کوین یا با پول فیات مانند دلار و یورو. برای این کار باید همانطور که در بالا توضیح دادیم، حساب خود را با یک دارایی شارژ کرده، سپس مراحل زیر را طی کنید. هر چقدر که میزان معاملات روزانه و ماهانه‌ی سرمایه گذار بیشتر شود، میزان کارمزد دریافت شده توسط Coinex کاهش خواهد یافت.

مقایسه صرافی کوینکس و صرافی بایننس

حالا بریم سراغ ادامه موارد در صفحه Account Settings یعنی Security settings. حتماً پس از پس اسکن یا عکس‌برداری توسط تلفن همراه خود حتماً خوانایی مدرک خود را بررسی کنید و پس از آن آپلود نمایید. در زیر همین کادر متنی نوشته است، که هشدار می‌دهد که حتماً توجه کنید که مدرک به همراه متن روی آن کاملاً خوانا باشد. بریم سراغ قسمت دوم این صفحه که عنوان آن ID Verification می‌باشد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، روبروی ID Verification در اکانت من نوشته Unverified که یعنی حساب من از نوع وریفای نشده است. منظور از ۲FA Security Settings که در کنار آن تیک سبز خورده هست یعنی اینکه شما رمز دو مرحله‌ای خود را فعال کرده‌اید.

اگر سکه‌های شما در شبکه ارسال شدند، لطفاً برای دریافت کمک با پشتیبانی از گیرنده خود تماس بگیرید. با این حال، اگر مالک این آدرس را نمی‌شناسید، دارایی ‌های شما گم می‌شود و قابل برگشت نیستند. 1.اگر وضعیت برداشت «در حال تأیید» یا «در انتظار» باشد، می‌توانید در صفحه «سوابق برداشت» روی گزینه «لغو» کلیک کنید تا برداشتتان لغو شود. – برای دریافت کد تأیید ایمیل یا پیامک، روی ارسال کد کلیک کنید.

پس در کل از دو صرافی نوبیتکس و کوینکس به هم می تونید مستقیما ارز دریافت و برداشت نمایید. اگر منظورتون کیف پول ویا ولت هست که نسخه دسکتاپ نداره و فقط بر روی گوشی نصب میشه. اما اگر منظورتون خود کوینکس هست که هم اپلیکیشن داره و هم نسخه دسکتاپ. ایران، دامنه صرافی کوینکس دات کام com را فیلتر کرده و واسه همین باید از فیلترشکن استفاده نمایید.