آزمون آنلاین آیین نامه ، آموزش آیین نامه ، آزمون آنلاین و رایگان تست آیین نامه رانندگی آموزش آنلاین رانندگی و آیین نامه

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. من حتی مربی ام رو بنا به دلایلی عوض کردم و این کار به راحتی انجام شد. از این به بعد شما ضمن رعایت حداقل یک هفته فاصله بین آزمون ها، مجاز به شرکت در آزمون ها هستید. برای مثال در نظر بگیرید که در یک چهارراه دو وسیله‌ی نقلیه قصد عبور همزمان دارند.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) ازمونهای شبیه سازی شده ایین نامه رانندگی

برای قبولی در این دو آزمون‌ نیاز است که منابع مطالعه شود، نمونه سوالات را در اختیار داشته باشید. برای داشتن سوالات جدید باید جستجوی زیادی انجام داد، هزینه زیادی صرف کرد و زمان زیادی هدر داد. در نظر داشته باشید کارشناسان آزمون باید بسیار جدی و کمی تندخوباشند. با آرامش کامل در آزمون حاضر شوید و مطمئن باشید تسلط شما بر نمونه سوال های آیین نامه قبولیتان را تضمین می‌کند.

  • این سوالات به بسیاری از هنرجویان کمک می‎کند تا خود را محک بزنند و پیش از آزمون از میزان تسلط خود آگاهی پیدا کنند.
  • آنچه ما به شما ارائه می‌کنیم بسته‌ای است که با مطالعه و بررسی سوالات آن قبولی شما تضمین است.
  • بخش مهمی از تستها به صورت رایگان است و نیازی نیست هزینه ‌ای برای دانلود آن صرف کنید.
  • نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی تست آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • پاسخ صحیح به هر سوال همان لحظه نشان داده می شود.درصد نتیجه کامل در پایان آزمون مشخص می شود.
در بین این تست ها مهمترین سوالها را قرار دادیم به صورت کامل حتما تمام تست ها را امتحان کنید. پس باید روی هر سوال فکر کنید، جواب مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پایان هر آزمون سراغ پاسخ نامه بروید. سوالهایی که اشتباه پاسخ دادید را پیدا کنید و نکته سوال را یادداشت کنید و به سراغ آزمون بعدی بروید.

رانندگی در شبآزمون آنلاین آیین نامه ، آموزش آیین نامه ، آزمون آنلاین و رایگان تست آیین نامه رانندگی آموزش آنلاین رانندگی و آیین نامه

راهکارهای علمی و تجربی برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ وجود دارد که با رعایت آنان می توان به راحتی در آزمون آیین نامه اصلی در سال ۱۴۰۱ نمره قبولی گرفت. مقایسه‌ی پاسخ‌های شما با جواب سوالات آزمون آیین نامه رانندگی به شما اعتماد به نفس کافی می‌دهد و مطمئن باشید در آزمون‌های سوم به بعد استرس را فراموش خواهید کرد. این وب سایت به منظور کیفیت برتر تصویر، اقدام به تایپ مجدد نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی می کند. اگر به دنبال آزمون‎های آنلاین هستید ما به شما امکان شرکت در آزمون‎های آنلاین را خواهیم داد. نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی تست آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سایت گواهینامه ماشیناین بخش از سوالات نیازی ندارد که چیزی را مطالعه کنید و تنها باید تجربه داشته باشید و در بخش عملی به خوبی بعضی موارد را یاد گرفته باشید. که در آزمون تستی آیین نامه این صفحه هم از این نوع سوالات پر تکرار قرار گرفته است. 10 تا از ازمون های ایین نامه رانندگی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته شده است . و ده آزمون دیگر بعد از عضویت ویژه به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد. برای قبولی آیین نامه رانندگی باید از بین 30 سوال به 26 سوال جواب صحیح بدهید. در زیر چند نمونه از سوالات آیین نامه 1401 که ( بعد از دانلود با وضوح بالا ) دریافت خواهید کرد را مشاهده می کنید .

سلام اره بخون منم فقط همینارو خوندم و ۳۰ از ۳۰ شدم عالیه تستهاشون دمشون گرم. که به صورت تکی هست 100 درصد نقص های دارد که به کمک شما در نظرات به مرور رفع و کاملتر خواهد شد. اگر پیشنهادی برای بهتر شدن این آزمون ها دارید ممنون می شیم در نظرات مطرح کنید.

آزمون آیین نامه شماره 29

بدون شک شما از اهمیت تمرین و تکرار سوالات پیش از آزمون آگاهی دارید اما در واقعیت چگونه این سوالات را مطالعه می‌کنید. در صورتی که فضایی برای پرداخت آنلاین وجود داشته باشد، این فضا باید تایید شده و امن باشد. تکومینتمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوال آیین نامه می باشد . دوم اینکه برای آزمون فقط و فقط سوالات سایت رو بخونید و مسلط بشید کافی تست های درایوینگ هست. این باعث می‌شود که در آزمون جواب صحیح را بین گزینه‌های بسیار شبیه نتوانند تشخیص بدهند. راننده‎‌ای که مفهموم تابلوها، سرعت مطمئنه در آب و هوای خاص، مسیرهای مختلف یا شب روز، روش صحیح سبقت، مفهموم چراغ، مقررات و … را نشناسد خود و سایر رانندگان را به خطر خواهد انداخت.

سوالات برای قبولی شما در آزمون تئوری و براساس سرفصل های سازمان راه و ترابری سوئد تهیه شده اند. بارها توسط مربیان و افسران با تجربه بررسی و اصلاح و تدوین شده و در نهایت بسته‌ای ارائه شده که با مطالعه اصولی آن قبلوی شما تضمین است. در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد. به همین دلیل لازم است پیش از آزمون از شیوه طراحی سوالات اطلاع حاصل کنید. پس از آنکه احساس کردید برای شرکت در آزمون آماده هستید به بخش آزمون آنلاین گواهینامه اصلی بروید و خود را محک بزنید. مواردی مشاهده شده که در آزمونی که به صورت آنلاین برگزار شده است برخی هنرجویان که عملکرد ضعیفی داشته‌اند به شدت دچار استرس می‌شوند و تمام آن چیزی که بلد بودند ر نیز فراموش می‌کنند.

کتاب آیین نامه